گیمینگ گست بهترین کلاس بازی Diablo Immortal برای تازه واردان - گیمینگ گست

اگر تازه وارد بازی Diablo Immortal شده باشید و قبلا خیلی با آن آشنا نبوده‌اید ممکن است در انتخاب کلاس بازی دچار تردید شوید. این انتخاب بسیار مهم است چون دیگر نمی‌توانید آن را تغییر داده و باید تا پایان بازی با همان کلاس بازی ادامه دهید. حال با در نظر گرفتن موارد ذکر شده و با وجود چالش برانگیز بودن بازی، بهترین کلاس بازی Diablo Immortal برای شما کدام است؟

در کل شش کلاس مختلف در بازی دیابلو ایمورتال با نام‌های زیر وجود دارد:

  • Barbarian
  • Crusader
  • Demon Hunter
  • Wizard
  • Monk
  • Necromancer

Necromancer

اگر یک تازه وارد به دنیای بازی هستید، بهترین کلاس بازی Diablo Immortal برای شما کلاس Necromancer است که توانایی احضار مردگان و کمک خواستن از آنها را دارد. در واقع با این کار شما بازی را مثل یک حالت چندنفره تجربه می‌کنید و هر وقت که بخواهید همراهانی دارید که همراه شما می‌جنگند. این کار بازی را برای شما بسیار راحت می‌کند و شما این فرصت را پیدا می‌کنید که بهتر و راحت‌تر با مکانیزم‌های گیم پلی آشنا شوید.

در واقع در بازی‌هایی در این سبک شما همیشه با سیل عظیمی از دشمنان روبرو می‌شوید. یک راه مبارزه این است که به دل خطر رفته و با همه تن به تن بجنگید که در این صورت یا باید ضربات را تحمل کرده یا از آنها جاخالی دهید. همزمان باید به فکر حمله به دشمن هم باشید. حالت دوم این است کاملا روی حمله‌های دوربرد تمرکز کرده و همیشه با دشمن فاصله بگیرید. پس در هر صورت شما دو کار را باید به طور همزمان انجام دهید ولی کلاس Necromancer یک استثناست؛ مردگان را احضار کنید تا با هدایت درگیری به سمت آنها، آسوده باشید!

نکته: اگر از طرفداران بازی‌های چالش برانگیز هستید ممکن است با کلاس Necromancer رابطه خوبی برقرار نکنید. توجه داشته باشید که این نکته درباره یکی از کلاس‌های بازی است نه خود آن. بازی Diablo Immortal هم چالش‌های خودش را دارد.

البته مزیت Necromancer فقط به توانایی احضار آن ختم نمی‌شود. ساختار Gemها در بازی به قدری پیچیده است و احتمال اینکه در استفاده از آنها دچار اشتباه شوید وجود دارد اما باز هم Necromancer خیلی راحت‌تر می‌تواند از مزایای آنها (مثل قدرتمندتر شدن مردگان احضار شده) بهره‌مند شده و خیلی خیلی کمتر در استفاده از آنها دچار اشتباه شود (برای مطالعه راهنمای جم‌های بازی دیابلو ایمورتال روی این لینک کلیک کنید).

اما با همه این‌ها Necromancer یک ضعف بزرگ دارد و آن هم ضعف عملکرد آن در حالت چند نفره با بازیکنان دیگر است. در واقع در این شرایط مردگان احضار شده نسبت به بقیه خیلی خوب نمی‌جنگند و Necromancer هم نمی‌تواند از آنها به خوبی حمایت کند.

برای مطالعه دیگر آموزش های بازی Diablo Immortal روی این لینک کلیک کنید.

آیا شما هم به عنوان یک تازه Necromancer را بهترین کلاس بازی Diablo Immortal می‌دانید؟ اگر یک طرفدار قدیمی دیابلو هستید کلاس مورد علاقه چیست؟ نظرات خود را با بقیه به اشتراک بگذارید.

به این پست امتیاز دهید.
بازدید : 318 views بار دسته بندی : راهنمای قدم به قدم تاريخ : 22 نوامبر 2022 به اشتراک بگذارید :
دیدگاه کاربران
    • دیدگاه ارسال شده توسط شما ، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
    • دیدگاهی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با مطلب باشد منتشر نخواهد شد.

برچسب ها