بازی Assassin’s Creed Odyssey، جدیدترین عنوان از سری بازی مشهور و پرطرفدار Assassin’s Creed می‌باشد که به‌تازگی توسط کمپانی معروف Ubisoft تولید و منتشرشده است. این بازی به گیم‌پلی های طولانی و دنیای پهناورش، بسیار مشهور است. ازاین‌رو ما تصمیم گرفتیم تا راهنمای قدم‌به‌قدم این بازی زیبا و هیجان‌انگیز را برای شما قرار دهیم تا در صورت نیاز، به آن رجوع کنید و از پیشروی در مراحل لذت ببرید؛ در ادامه با گیمینگست همراه باشید …

سری Assassin’s Creed همواره، دائماً طرفدارانش را در حد و اندازه‌ای به درون شهرهای مختلف و مکان‌های گوناگون فرومی‌برد و حس قاتلی شکست‌ناپذیر را به گیمر منتقل می‌کرد. بازی Assassin’s Creed Odyssey، روایتگر داستان الکسیوس و کاساندرا است که المان‌های نقش‌آفرینی بازی به شما اجازه می‌دهند به انتخاب خودتان پیش خواهید برد.

این یعنی در ابتدای بازی، بازیکن تصمیم می‌گیرد که می‌خواهد با کدام‌یک از این دو نفر، گیم‌پلی، داستان و در کل، بخش به بخش اثر را تجربه کند. داستان این بازی در یونان باستان و افسانه‌های این سرزمین روایت‌شده است که بسیار دل‌انگیز است. گیم‌پلی Odyssey متشکل از ویژگی‌های مختلفی همچون سوارکاری، قایق‌سواری، کشتی‌رانی و نبردهای دریایی و امکان استفاده از عقاب برای شناسایی دشمنان و مناطق گوناگون نقشه است. المان‌های نقش‌آفرینی پررنگ‌تر از قبل و مکانیسم انتخاب دیالوگ است.