بازی Call of Duty: Modern Warfare، جدیدترین عنوان از سری بازی محبوب Call of Duty بوده که یک شروع دوباره از سری Modern Warfare می‌باشد. این بار شرکت Activision انقلاب گرافیکی‌ای در این مجموعه‌ی پرطرفدار ایجاد کرده و تمامی گیمرها را تحت تأثیر خود قرار داده است. در این پست، راهنمای قدم‌به‌قدم این بازی هیجان‌انگیز و فوق‌العاده را قرارداده ایم تا در صورت نیاز، به آن رجوع نموده و از آن لذت ببرید؛ در ادامه با گیمینگ گست همراه باشید…

داستان بازی Call of Duty Modern Warfare، در رابطه با برخی از تعاملات کشور روسیه و اقدامات آن در منطقه‌ی خاورمیانه می‌باشد. دشمنان شما، گروه تروریستی خطرناکی هستند که حملات تروریستی بسیار خطرناکی را در شهرهای بزرگ دنیا ازجمله شهر لندن، انجام می‌دهند. شما باید هرچه زودتر، جلوی حملات متعدد تروریستی آن‌ها را بگیرید و با آن‌ها مقابله کنید.

بازی Call of Duty Modern Warfare، از گرافیک فوق‌العاده‌ای بهره می‌برد و تاکنون شاهد چنین گرافیک و چنین جزئیاتی در سری بازی Call of Duty نبودیم. تمامی جزئیات به نحو احسن طراحی‌شده‌اند و دارندگان کارت گرافیک‌های قدرتمند RTX می‌توانند از لذت دوچندانی برخوردار شوند.