گیمینگ گست دانلود راهنمای قدم به قدم بازی Call of Duty WWII - گیمینگ گست

بازی Call of Duty WWII یکی از مورد انتظار ترین بازی های سال بود که طبق عادت همه ساله‌ی کمپانی Activision، امسال نیز با تفاوت های بسیار زیادی رو به رو شده بود. زیرا سری Call of Duty به ریشه‌ی اصلی خود یا به عبارتی ساده به همان جنگ جهانی بازگشت!

این بازی در سبک شوتر-اکشن ادونچر می‌باشد که توسط استودیوی Slegehammer تولید و کمپانی معروف و مشهور Activision آن را تولید و منتشر کرده است. داستان بازی نیز روایت جوانی به نام رونالد دنیلز است که به عنوان سربازی تازه کار به ارتش پیوسته و می‌خواهد از میهن خود دفاع کند.

داستان بازی در جنگ جهانی دوم رخ می‌دهد و شما باید این سرباز بی‌تجربه را کنترل کنید. از آنجایی که رونالد یک سرباز بی‌تجربه است، قطعا نبرد برای او بسیار دلهره‌ آور است و می‌تواند کار را برای او و دیگران سخت کند. در ابتدا رونالد باید از نبرد نورماندی مشهور جان سالم به در ببرد و پس از آن رونالد در قالب یک گروه ۱۲ نفره از نیرو‌های ارتش آمریکا، سفری را در دل اروپا بین سال‌های ۱۹۴۴ تا ۱۹۴۵ آغاز خواهند کرد. تا در نهایت به برلین، پایتخت نازی‌ها برسند و پایان جنگ جهانی دوم را رقم بزنند.

بازی دارای بخش داستانی (Story)، بخش چند نفره (Multiplayer) و بخش زامبی (Nazi Zombies) می‌باشد که هر بخش هیجان خاص خود را دارد و بستگی به سلیقه‌ و علاقه‌ی شما دارد. شما در طول بازی مراحل سخت و گمراه کننده‌ای را در پی دارید؛ لذا برای پشت سر گذاشتن این مراحل، ما برای شما راهنمایی را آماده کرده‌ایم تا به صورت قدم به قدم مراحل را پشت سر نهاده و از بازی خود لذت ببرید.

به این پست امتیاز دهید.
بازدید : 371 views بار دسته بندی : راهنمای قدم به قدم تاريخ : 28 دسامبر 2021 به اشتراک بگذارید :
دیدگاه کاربران
    • دیدگاه ارسال شده توسط شما ، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
    • دیدگاهی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با مطلب باشد منتشر نخواهد شد.

برچسب ها