بازی Fallout 76، جدیدترین عنوان از سری بازی معروف و پرطرفدار Fallout می باشد که به تازگی توسط استودیو قدرتمند Bethesda Game Studios تولید و منتشر شده است. ما در این پست قصد داریم تا برای شما راهنمای قدم به قدم این بازی را قرار داده، تا در پیشروی مراحل دچار مشکل نشوید و مراحل این بازی زیبا را، یکی پس از دیگری طی نمایید؛ در ادامه با گیمینگست همراه باشید …

داستان بازی بعد از یک جشن در پناهگاه شماره ۷۶ رخ می‌دهد. بعدازاینکه با یک خواب خوشایند از خواب بیدار می‌شوید ۲۵ سال بعد از افتادن اولین بمب‌ها، حالا سال ۲۱۰۲ میلادی است. این وظیفه شما است تا با همکاری دیگران، پرده از راز این ۲۵ سال بردارید و به ساخت دنیای بیرون مشغول شوید. حالا برزخ، روی بد خود را به ما و شما هرکسی نشان خواهد داد.

سیستم جذاب تک نفرِ و چند نفرِ شمارا ساعت‌ها سرگرم می‌کند و جدا از آن گشت‌وگذار در منطقه فلت‌وودز، بسیار دل‌نشین و جذاب است. همه جای نقشه پر از ربات است. آن‌ها هم کاراکتر اصلی داستان‌اند همچنین زامبی‌های تفنگ به دستی که قرار است در نبود کاراکترهای غیرقابل بازی، نقش تفنگداران بازی را داشته باشند.

بازی قصد دارد محیط آخرالزمان را به تصویر بکشد، محیطی که وسعتش چهار برابر نسخه چهارم فال اوت است. گاهی اوقات وارد بهشت می‌شوید و گاهی اوقات به یک جهنم سیاه و کشنده. گستردگی بازی Fallout 76 به حدی زیاد است که می‌تواند شمارا برای روزهای طولانی سرگرم کند. بازی دارای شش منطقه مختلف جغرافیایی می‌شود که هرکدام ویژگی‌ها و اسرار خودش را شامل می‌شود.