کمتر کسی است که نام سری بازی مشهور و معروف HITMAN را نشنیده و از این بازی با همان سبک و سیاق خاص خودش و آن گیم‌پلی جذابش لذت نبرده باشد. Hitman 2 جدیدترین نسخه از ماجراجویی‌ها و آدمکشی‌های مأمور ۴۷ در سال ۲۰۱۸ توسط استودیو آی‌اُ اینتراکتیو برای پلتفرم‌های کامپیوتر، پلی‌استیشن ۴ و ایکس‌باکس‌وان منتشرشده است.

ما در این پست تصمیم گرفتیم تا راهنمای قدم‌به‌قدم این بازی را برای شما عزیزان آماده کرده و قرار دهیم تا در صورت مشکل، به آن رجوع کرده و مراحل را یکی پس از دیگر طی نمایید؛ در ادامه با گیمینگست همراه باشید …

در Hitman 2 دوباره مأمور ۴۷ را در قامت یک قاتل خونسرد می‌باشد که برای رسیدن به اهدافش، همه‌چیز و همه‌کس را از روبه رویش با تمامی ابزار و وسایل در دسترس برمی‌دارد و از محیط اطرافش به نحو احسنت برای شکست رقبا استفاده می‌کند. آزادی عمل بازی یکی از اصلی‌ترین ویژگی‌های بازی است. هر بازیکن قادر خواهد بود با هر روش دشمنان مختلف را از پا دربیاورد و لزوماً یک مسیر یا روش خاص در بازی تعریف‌نشده است.

در این بازی می‌توان اهداف مشخص‌شده را به شیوه‌های مختلفی از بین برد و مرحله را به اتمام رساند. این بستگی به شما و سلیقه‌ی شما در به قتل رساندن افراد دارد؛ امکان دارد کسی با سم، فرد را مسموم کرده و بدون سروصدا به قتل رساند، امکان هم دارد کسی با سروصدا و اسلحه‌های سنگین به تیراندازی بپردازد.