بازی Max Payne 3 جدیدترین عنوان سری بازی‌های مکس پین می‌باشد که توسط استودیو Rockstar Games ساخته و منتشر گردیده است. در این پست می‌خواهیم تا راهنمای قدم‌به‌قدم این بازی را برای شما آماده‌سازیم تا در صورت نیاز، به آن مراجعه کنید و از این بازی زیبا و هیجان‌انگیز لذت ببرید؛ در ادامه با گیمینگ گست همراه باشید …

پس از اتفاقات قسمت دوم، مکس دیگر حال خوشی ندارد و خودش را درگیر خاطرات کرده است. او سردرگم است و خودش را به مشروبات الکلی پایبند کرده است و روز و شب مست است!در این میان دوستی قدیمی به نام “رائول پاسوس” به سراغ او می‌آید و پیشنهاد کاری را به او می‌دهد که باعث می‌شود مکس کمی از این خیالات دور بماند. “رائول” به او پیشنهاد می‌کند تا برای محافظت شخص مهمی مشغول شود و مکس هم با کمال میل این درخواست را می‌پذیرد. اما در این میان، اتفاقاتی پیش می‌آید که باعث می‌شود کمی موقعیت شغلی‌اش به خطر بیفتد.

تبهکاران همه‌جا هر زمان منتظر فرصتی هستند تا امنیت خانواده برانکو را به خطر بیندازند. تا جایی که دختران خانواده برانکو در پارتی‌های شبانه ربوده می‌شوند. با این کار آن‌ها قصد دارند تا امنیت خانواده برانکو را درخطر بیندازند و از آن‌ها طلب باج کنند. اما رودریگو برانکو نمی‌داند که این اتفاقات همگی زیر سر یکی از اعضای خانواده‌اش می‌باشد.