گیمینگ گست دانلود راهنمای قدم به قدم بازی Red Dead Redemption 2 - گیمینگ گست

بازی Red Dead Redemption 2 بی‌شک یکی از پرطرفدارترین و مورد انتظارترین بازی‌های در طول یک دهه اخیر است. این بازی درواقع سومین نسخه از سری بازی‌های Red Dead و دومین نسخه از مجموعه Redemption است. در این پست ما تصمیم گرفتیم تا راهنمای قدم‌به‌قدم این بازی را برای شما کاربران عزیز آماده کنیم تا در صورت نیاز، به آن مراجعه فرمایید، در ادامه با گیمینگ گست همراه باشید …

Red Dead Redemption 2 در دوران غرب وحشی آمریکا رخ می‌دهد و داستان آن نیز قبل از نسخه پیشین این بازی روایت می‌شود. شما در این بازی تجربه فوق‌العاده Rockstar را در سبک جهان باز از یک‌چشم انداز جدید به دست می‌آورید و همچنین می‌توانید تاریخچهٔ گروه Van Der Linde را که یک فرد جوان به نام جان مارستون در آن است را کشف کنید. Red Dead Redemption 2 را به‌جرئت می‌توان گفت که یکی از پر جزئیات ترین بازی‌های در سبک جهان باز است که تاکنون بازی کرده‌ایم.

شخصیت اصلی داستان، آرتور مورگان است. او به‌عنوان دستیار هلندی و قهرمان این باند، او را به انجام وظایف روزانه در نگه‌داشتن باند در کشور چک که شامل جوانان کمتر تجربه جان مارستون است، رهبری می‌کند. در تریلرها ما شاهد نگاه عمیق‌تر به روایت بازی و نحوه عملکرد این باند بودیم. همراه با فعالیت‌های آشنا مانند شکار، مأموریت‌های جانبی با شهروندان منطقه، راننده‌ها و بانک‌ها و نمایش در تئاتر و فیلم نشان داد که مکانیک اصلی از بازی اصلی هنوز دست‌نخورده است، حیات‌وحش دقیق است و در اکوسیستم خود در جریان است.

آرتور مورگان می‌تواند با افرادی که در اطراف او هستند به‌گونه‌ای رفتار کند که جان مارستون هرگز نمی‌تواند آن‌گونه باشد. در این بازی بیشتر تمرکز بر اکتشاف، شکار، فوران، حیرت و سایر فعالیت‌های جانبی که در آن شما با تعدادی از شخصیت‌های منحصر به فرد ارتباط برقرار می‌کنید، است.

به این پست امتیاز دهید.
بازدید : 392 views بار دسته بندی : راهنمای قدم به قدم تاريخ : 6 می 2021 به اشتراک بگذارید :
دیدگاه کاربران
    • دیدگاه ارسال شده توسط شما ، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
    • دیدگاهی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با مطلب باشد منتشر نخواهد شد.

برچسب ها