بازی Resident Evil 0 HD Remastered، یکی از عناوین کلاسیک مجموعه بازی Resident Evil می‌باشد که ما گیمرها با نسخه غیر بازسازی‌شده آن، بسیار خاطره داشته‌ایم. اخیراً کمپانی CAPCOM بجای انتشار نسخه‌های جدید از این مجموعه‌ی بزرگ، به فکر بازسازی عناوینی بوده است که گیمرها از چندین و چند سال پیش، با آن خاطره داشته‌اند.

همان‌طور که می‌دانید سری بازی Resident Evil، به معماها و رازهای درون آن، بسیار معروف است. ازاین‌رو ما قصد داریم تا راهنمای قدم‌به‌قدم این بازی را برای شما آماده نموده تا در حل معماها به مشکل برنخورید؛ در ادامه با گیمینگست همراه باشید …

داستان بازی Resident Evil 0 HD Remastered، گیمرها را به سال ۱۹۹۸ میلادی بازمی‌گرداند، جایی که گزارش‌هایی مهم در مورد پیرامون چندین قتل‌ غیرمعمول در حومه‌ی شهر راکون دریافت شده است. اکنون، بخش نیروهای ویژه‌ S.T.A.R.S، گروه Bravo را که شامل مأمور تازه‌کار Rebecca Chambers می‌شود، برای تحقیق و بررسی‌های اولیه به محل حادثه اعزام می‌کند.

به‌طور ناگهان، موتور بالگرد به مشکل برخورد کرده و گروه مجبور به فرود اضطراری می‌شود. در ادامه، گروه Bravo به خودروی واژگون شده‌‌ای که حامل زندانیان است برخورد می‌کنند. Rebecca برای بررسی منطقه از گروه جداشده و در مسیر پیش روی خود یک Ecliptic Express که قطاری سریع‌السیر است و توسط Umbrella برای رفت‌وآمد کارکنان این شرکت از طریق کوهستان Arklay مورداستفاده قرار می‌گیرد را پیدا می‌کند. در داخل قطار، Rebecca با ستوان نیروی دریایی امریکا، Billy Coen که متهم ردیف اول قتل صورت گرفته است، روبرو می‌شود.