گیمینگ گست دانلود راهنمای قدم به قدم بازی Resident Evil 2 Remake - گیمینگ گست

بازی Resident Evil 2 Remake، یکی از جدیدترین عناوین سری بازی مشهور Resident Evil می‌باشد که به‌تازگی توسط شرکت مشهور و معروف CAPCOM منتشرشده است. این بازی پر از معمای حل‌نشده است که باید به دست شما گیمرهای عزیز، حل شوند؛ در ادامه با گیمینگست همراه باشید…

بیشتر گیمرها سری بازی Resident Evil را با معماهای بسیار زیاد و ترس و وحشت می‌شناسند. بازی Resident Evil 2 Remake از آن دسته بازی‌هایی می‌باشد که از ابتدا تا انتها، پر از معماهای حل‌نشده است که باید به دست شما حل گردند تا رازهای نهفته‌ی پشت این معماها، نمایان شوند.

در این نسخه از سری بازی Resident Evil، معماهای بسیاری، ازجمله گاوصندوق، کمدهای رمزدار و … وجود دارد که پشت درب هرکدام از این معماها، امکانات فوق‌العاده‌ای جا خوش کرده‌اند که می‌توانند کمک بسیاری به شما در پیشروی بازی کنند. نکته قابل‌توجه در بازی این است که شما در این بازی می‌توانید در دو شخصیت به ایفای نقش بپردازید.

این بازی پر است از اتفاقات غیرمنتظره و ابهام؛ ازاین‌رو، راهنمای قدم‌به‌قدم این بازی را برای شما آماده نموده‌ایم تا در مواقع ابهام و مشکلات، به آن رجوع کنید و از پشت سر گذاشتن مراحل لذت ببرید.

به این پست امتیاز دهید.
بازدید : 361 views بار دسته بندی : راهنمای قدم به قدم تاريخ : 28 دسامبر 2021 به اشتراک بگذارید :
دیدگاه کاربران
    • دیدگاه ارسال شده توسط شما ، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
    • دیدگاهی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با مطلب باشد منتشر نخواهد شد.