بازی Sekiro Shadows Die Twice، یک بازی در سبک اکشن می‌باشد که به‌تازگی توسط استودیو FromSoftware تولید و کمپانی مشهور Activision که خالق سری بازی‌های Call of Duty می‌باشد، منتشرشده است. بازی از سبکی ماجراجویانه پیروی می‌کند؛ ازاین‌رو ما تصمیم گرفتیم تا راهنمای قدم‌به‌قدم این بازی هیجان‌انگیز را برای شما آماده‌سازیم تا در صورت اشکال در پیشبرد مراحل، به آن رجوع کرده و از این راهنما کمک بگیرید؛ در ادامه با گیمینگست همراه باشید …

داستان بازی روایتگر یک انتقام در سالیان دور و بازه زمانی سن‌گوکو ژاپن است. بازیکنان هدایت قهرمانی را به‌دست می‌گیرند که محافظ یک ارباب جوان است و در یک مبارزه، کاراکتر اصلی دست خود را از دست می‌دهد و اربابش هم به گروگان گرفته می‌شود. قهرمان ‌بازی Sekiro Shadows Die Twice جز یأس و ناامیدی چیز دیگری در چهره‌اش مشاهده نمی‌شود و رهاشده است تا بمیرد، اما پس از به هوش آمدنش، متوجه یک بازوی مصنوعی می‌شود که جای دست قطع‌شده‌اش را گرفته است.

حال هدفی بزرگ‌تر در ذهن این شخصیت شکل‌گرفته است و آن‌هم چیزی نیست جز نجات اربابش و کشتن تمامی اشخاصی که مسبب این اتفاق بوده‌اند. بازی از گرافیک بسیار خوبی برخوردار است و تمامی جزئیات آن، به‌خوبی طراحی‌شده است.