بازی Sniper Elite 3، سومین عنوان از مجموعه بازی‌های Sniper Elite می‌باشد که توسط استودیو Rebellion ساخته و منتشرشده است. ما در این پست قصد داریم تا راهنمای قدم‌به‌قدم این بازی هیجان‌انگیز را برای شما آماده‌سازیم تا در صورت نیاز، به آن مراجعه فرمایید؛ در ادامه با گیمینگ گست و دانلود راهنمای قدم‌به‌قدم بازی Sniper Elite 3 همراه باشید…

در این قسمت از سری بازی‌های تک‌تیر‌انداز به‌عنوان نخبه، شما در کشور آفریقا به جنگ با نازی‌ها می‌پردازید. شما باید با تمام هوشیاری و پشتکار، درعین‌حال به‌صورت مخفیانه به جنگ با نازی‌ها بپردازید.مانند سری‌های قبل شما در نقش Karl Fairburne هستید و وظیفه‌ی شما از بین بردن سربازان و افسران نازی در آفریقا می‌باشد. این بار نبرد در بیابان‌های گرم انجام می‌گردد و شمارا در همان ابتدا برای نبرد فرامی‌خوانند. کارل بازهم اسلحه خود را برمی‌دارد و در این صحرایی که پر از سربازان نازی است، به جنگ می‌پردازد.

گیم‌پلی بازی نسبت به سری‌های قبلی خود بسیار تغییر کرده است، محیط بازی و شرایط آن نیز تغییر کرده است و گیمر را با یک محیط جدید آشنا می‌کند. گرافیک بازی نیز پیشرفت زیادی داشته است و نورپردازی‌ها بهتر از قبل ظاهرشده‌اند. همچنین سلاح‌های بیشتری در بازی اضافه‌شده است و شما می‌توانید آن‌ها را طبق محیط مرحله و منطقه انتخاب کنید.