بازی Sniper Elite 4، یک بازی در سبک اکشن (شوتر) و ادونچر است و چهارمین عنوان از سری بازی‌های Sniper Elite می‌باشد که توسط کمپانی  Rebellion تولید و منتشرشده است. در این پست تصمیم گرفتیم تا راهنمای قدم‌به‌قدم این بازی پرطرفدار را برای شما آماده‌سازیم تا در صورت نیاز، به آن مراجعه کرده و مراحل را یکی پس از دیگری پشت سر بگذارید؛ در ادامه با گیمینگ گست و دانلود راهنمای قدم‌به‌قدم بازی Sniper Elite 4 همراه باشید…

در بازی Sniper Elite 4، شما در نقش همان شخصیت قدیمی و محبوب Karl Fairburne هستید که قهرمان این عنوان محسوب می‌شود. همان‌طور که می‌دانید، در نسخه پیشین این بازی، شما در کشور آفریقا با دشمنان دست و پنجه نرم می‌کردید، اما داستان این نسخه از سری بازی Sniper Elite، این بار در کشور ایتالیا رخ می‌دهد و داستانی متفاوت‌تر را برای شما رقم خواهد زد.

داستان بازی Sniper Elite 4 بعد از اتفاقات آفریقا و کشتن “ژنرال والن” روایت می‌شود. جایی که در نهایت “کارل” سلاح مخفی آلمان‌ها را پیداکرده و با از بین بردن آن، درنهایت والن را می‌کشد. سال ۱۹۴۳ است و نازی‌ها در حال کشتار پارتیزان‌های ایتالیایی هستند.

در این میان شما باید ژنرال‌ها را پیداکرده و یک‌به‌یک آن‌ها را از بین ببرید. البته آلمان‌ها بازهم سلاح مخفی‌ای از نوع موشک ساخته‌اند که باید با از بین بردن آن‌ها در کنار کمک به پارتیزان‌ها و رهبر آن‌ها یعنی “سوفیا دی‌ روکا” ملقب به The Angle، سعی کنید اهداف مختلفی را میان سه گروه پارتیزان‌‌ها، مافیای ایتالیا و نازی‌ها انجام دهید.