بازی Sniper Elite V2، دومین نسخه از عنوان Sniper Elite می‌باشد که توسط استودیو Rebellion که خالق سری بازی پرطرفدار Sniper Elite می‌باشد، تولید و منتشرشده است. برای لذت بردن بیشتر از این بازی، بهتر است تا اصول مخفی‌کاری در آن رعایت شده و بی ‌سر و صدا، دشمنانتان را از پای دربیاورید.

ازاین‌رو ما تصمیم گرفتیم تا راهنمای قدم‌به‌قدم بازی Sniper Elite V2 را برای شما کاربران عزیز آماده نموده تا در صورت اشکال، به آن مراجعه فرمایید؛ در ادامه با گیمینگ گست همراه باشید …

بازی Sniper Elite V2 در سبک اکشن می‌باشد که توسط استودیو Rebellion طراحی و منتشرشده است. این بازی مبنی بر ادامه‌ی نسخه اول ساخته‌شده است. داستان بازی در برلین جریان دارد؛ جایی که نبرد آلمان و روسیه به حد نهایی خود رسیده است. نازی‌ها موشکی به نام V2 اختراع کرده‌اند و می‌خواهند آن را پرتاب کرده و قدرت را در دست بگیرند.

شما طبق معمول در نقش Karl Fireburne قرار دارید و باید با کنترل شخصیت بازی، دشمنان خود را از سر راه برداشته و مانع پرتاب موشک V2 شوید. شما می‌توانید در بازی از سلاح‌های مختلفی ازجمله: سلاح‌های کمری، اسلحه‌های دوربین‌دار و تک‌تیرانداز، اسلحه‌های نیمه اتوماتیک، انواع مین‌های انفجاری و نارنجک‌ها بهره ببرید.