بازی Tom Clancy’s The Division 2، یکی از مورد انتظارترین عنوان‌های امسال در سبک اکشن و نقش‌آفرینی بود که به‌تازگی توسط کمپانی مشهور و همیشه درصحنه Ubisoft تولید و منتشرشده و بالاخره انتظار گیمرها به پایان رسید. شاید در طی مراحل این بازی، افرادی باشند که به مشکلاتی کلیدی بربخورند.

برای مثال توانایی این را نداشته باشند تا پیشروی در یکی از مراحل این بازی را تکمیل کنند، برای همین ما تصمیم گرفتیم تا راهنمای قدم‌به‌قدم این بازی هیجان‌انگیز را به‌صورت ویدیویی آماده کنیم، تا در صورت اشکال، به آن رجوع کنید. در ادامه با گیمینگست همراه باشید …

داستان بازی هیجان‌انگیز Tom Clancy’s The Division 2، مربوط به هفت ماه پس از وقایع نسخه پیشین این عنوان است. جایی که آلودگی در شهر بزرگ نیویورک به پایان رسیده و درحالی‌که مردم این شهر، داشتند به ادامه زندگی خود امیدوار می‌شدند، ناگهان بحران جدید سر از واشنگتن دی‌سی درمی‌آورد و حال این بار این شهر ایالات‌متحده آمریکا با مشکلات زیادی دست‌وپنجه نرم می‌کند.

با گسترش دامنه‌ی شیوع ویروس به واشنگتن دی سی یکی از باثبات‌ترین شهرها در جهان، کل کشور و ملت ایالات‌متحده درخطر سقوط قرارگرفته و دزدی، قتل و آشوب فراگیر شده. مراکز قرنطینه در جای‌جای شهر شکل‌گرفته‌اند، نیروگاه‌ها نیز ازکارافتاده‌اند و برای جلوگیری از شیوع بیماری، حمل‌ونقل عمومی نیز متوقف‌شده است. در این شرایط تنها امید رهایی، یگان ویژه‌ بانام The Division متشکل از مأمورین غیرنظامی است که به‌‎منظور مقابله با شیوع بیشتر ویروس و هم‌چنین برقراری نظم، کنار هم گردآمده‌اند.