بازی Wolfenstein II The New Colossus عنوانی جدید از سری بازی‌های Wolfenstein می‌باشد که توسط کمپانی Machine Games طراحی و ساخته‌شده و به‌تازگی توسط کمپانی Bethesda Softworks روانه بازار شده است. در این پست ما قصد داریم تا راهنمای قدم‌به‌قدم این بازی را برای شما آماده‌سازیم تا در صورت نیاز به آن رجوع کرده و مراحل را یکی پس از دیگری پشت سر بگذارید؛ در ادامه با گیمینگ گست همراه باشید …

پس از داستان و حوادث نسخه اول، حالا ژنرال استارد کشته‌شده و ضربه‌ای مهلک به نیروهای آلمانی که ایالات‌متحده را اشغال کرده بودند، واردشده است  و باعث تضعیف آن‌ها شده است. اما کشته شدن یک ژنرال پایانی بر اشغال ایالات‌متحده نخواهد بود. نیروهای نازی در سرتاسر جهان از قدرت بسیاری برخوردار هستند. در این نسخه شما در قالب شخصیتی به نام  William “B.J.” Blazkowicz به ایفای نقش می‌پردازید که البته بعدها با نام Terror-Billy شناخته خواهید شد.

درصحنه‌ی اول این بازی، شما بر روی ویلچر نشسته‌اید و توانایی ایستادن و راه رفتن را ندارید؛ زیرا در نسخه‌ی پیشین، پس از ریزش کوه بر روی شخصیت اصلی بازی، او دیگر توانایی خود را ازدست‌داده است و نمی‌تواند مانند قبل بجنگد. بازی از گرافیک فوق‌العاده‌ای برخوردار است و نسبت به نسخه‌های پیشین خود، پیشرفت‌های چشمگیری داشته و همه را متحیر کرده است. نورپردازی‌ها، شخصیت‌پردازی‌ها و داستان بازی بسیار عالی کارشده و قابل‌تحسین است.