گیمینگ گست راهنمای Charm بازی Diablo Immortal | کاربرد، به دست آوردن و ارتقای آنها - گیمینگ گست

آیا طرفدار سری دیابلو هستید، با خود گفتید که بروم و این دیابلو ایمورتال را تست کنم، ولی با پیشروی در بازی هیچ‌گونه از کاربرد دقیق چارم‌ها (Charm) سر در نیاوردید؟ خب حق دارید چون چارم‌ها در دیابلو ایمورتال به شدت تغییر کرده‌اند. این راهنمای Charm بازی Diablo Immortal درباره اینکه آنها واقعا چه هستند، چه کاربردی دارند، چگونه می‌توانید آنها را دریافت کنید و در کل هرآنچه درباره آنها می‌دانیم صحبت خواهد کرد. همراه گیمینگ گست باشید.

 

به طور خلاصه، Charmهای بازی Diablo Immortal آیتم‌هایی پوشیدنی هستند که قدرت مهارت‌های‌تان را افزایش می‌دهند. آنها برای اواخر بازی طراحی شده‌اند و اصلا تا زمانی که به حداقل لول ۵۶ نرسیده باشید نمی‌توانید ازشان استفاده کنید. پس اگر زودتر از این لول چارمی به دست آوردید، آن را دور نریزید. همچنین Charmها برخلاف اکثر آیتم‌های دیابلو ایمورتال که صرفا مخصوص یک کلاس به خصوص هستند، محدودیتی مربوط به کلاس ندارند و شما می‌توانید هریک را که دوست دارید، بپوشید.

به دست آوردن و فروختن Charmها

یکی از راه‌های به دست آوردن Charmها گرفتن آنها از جایزه تکمیل کردن Bountiyهایی است که هر روز به‌روز می‌شوند. هرچند که احتمال به دست آوردن آنها به عنوان جایزه کمی پایین است ولی باتوجه به راحت و سرراست بودن تکمیل Bountyها، می‌ارزد که این روش را امتحان کنید. در واقع این Bountyها که هرروز ۸ تا از آنها را می‌توانید انجام دهید، موثرترین راه دریافت چارم هستند.

راه دیگر به دست آوردن Charmها خریدن آنها از Hilts Trader در Westmarch است. شما حداکثر می‌توانید ۳ چارم ساده (Simple Charm) با قیمت ۱۰۰ Hilts در هفته بخرید. البته در Eventهای مختلف هم ممکن است شانس بیشتری داشته باشید. درباره فروختن نیز در واقع نمی‌توانید خود Charm را بفروشید بلکه Skill Stone آن را که جلوتر درباره‌اش صحبت می‌کنید، می‌توانید.

ارتقا دادن چارم‌ها

برای ارتقا دادن چارم‌ها باید به Charm Craftsman در Westmarch مراجعه کنیم. Charmها از سطح ۱ تا ۵ قابل ارتقا هستند. هر ارتقا به اندازه ۲۰ پودر Alchemical Powder برای شما هزینه دارد و تنها راه به دست آوردن این پودر نیز فدا کردن چارم‌های سطح یک است. نابود کردن هر چارم سطح یک ۱۰ پودر Alchemical Powder نصیب‌تان می‌کند.

اگر حس خوبی نسبت به فدا کردن چارم‌هایی که به دست آورده‌اید، ندارید، خیلی نگران نباشید چون به زودی خود را در حال حمل چارم‌های اضافی‌ای می‌بینید که فقط به درد اسقاط کردن می‌خورند. همه آنها به درد سبک مبارزه شما و کلاس انتخاب‌تان نمی‌خورند؛ پس در فدا کردن چیزی‌هایی به درد شما نمی‌خورد، تردیدی نداشته باشید.

هر بار که یک چارم را ارتقا می‌دهید، ۲ درصد بونس به یکی از مهارت‌های تصادفی آن نصیب‌تان می‌شود. چارمی که به طور کامل ارتقا یافته هر ۵ مهارتش ۲ درصد بونسی که بالا ذکر شد را دریافت کرده‌اند. با توجه به اینکه این مهارت‌ها تصادفی هستند، شما ممکن است به همه آنها برای کلاس خود نیاز نداشته باشید. این یعنی متاسفانه شانس دریافت مجموعه کاملی از جوایز متناسب با شخصیت شما بسیار کم است. پس شاید لازم نباشد که یک چارم را تا لول آخر ارتقا دهید.

دستکاری Charm با Skill Stone

هریک از مهارت‌هایی که روی Charm شما قرار دارند، در واقع Skill Stone نامیده می‌شوند. شما ممکن است از همه یا برخی از آنها راضی نباشید چون به هرحال وجود هر یک از آنها روی یک Charm به صورت تصادفی بوده است. اما اگر یک Charm کاملا ارتقا داده شده دارید، می‌توانید کمی آن را تغییر دهید. برای این کار باید به سراغ Charm Craftsman رفته و یک Skill Stone از یک چارم کاملا ارتقا یافته استخراج کنید. با این کار آن چارم را از دست می‌دهید ولی Skill Stone را می‌توانید وارد یک Charm دیگر کنید.

متاسفانه Skill Stone استخراج شده از چارم کاملا ارتقا یافته کاملا تصادفی است. یعنی با توجه به پنج تایی بودن مهارت‌های یک چارم کاملا ارتقا یافته، شانس شما برای به دست آورن مهارت دلخواه‌تان فقط ۲۰ درصد است. بعد از استخراج ۴ مهارت دیگر نیز از بین می‌روند. ممکن است برای رسیدن به Skill Stone ایده‌آل خود مجبور می‌شوید بارها و بارها این روند را تکرار کنید. اگر باور دارید احتمال ضرر کردن‌تان زیاد است در نظر داشته باشید که می‌توانید هر Skill Stone را به قیمت ۵۰۰ پلاتین بفروشید.

بله ما در این راهنمای Charm بازی Diablo Immortal تاکید می‌کنیم که باید برای رسیدن به چارم مورد نظر و ایده‌آل خود باید بارها و بارها آنها را تغییر دهید و زحمت زیادی بکشید. این کار با ریسک کردن هم همراه خواهد بود. اما بدانید که این چارم‌ها تاثیر بسیار زیادی روی بازدهی شما خواهند داشت و شاید ارزش این همه زحمت را داشته باشند.

بازی دیابلو ایمورتال اثری عمیق و پیچیده‌ای است، حتا برای طرفداران قدیمی این سری. به شما پیشنهاد می‌کنیم سری به راهنمای جامع بازی Diablo Immortal بزنید.

به این پست امتیاز دهید.
بازدید : 270 views بار دسته بندی : راهنمای قدم به قدم تاريخ : 4 ژانویه 2023 به اشتراک بگذارید :
دیدگاه کاربران
    • دیدگاه ارسال شده توسط شما ، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
    • دیدگاهی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با مطلب باشد منتشر نخواهد شد.

برچسب ها