گیمینگ گست مدت زمان لازم برای تمام کردن بازی Resident Evil 4 Remake چقدر است؟ - گیمینگ گست

مدت زمان بازی Resident Evil 4  چقدر است؟ باید بگوییم بازی آنقدر محتوای اضافی، ماموریت‌های جانبی و بهانه برای شکست‌خوردن‌تان دارد که به راحتی شما را از دیدن زامبی‌ها، انگل‌ها و کله‌گاوی‌ها خسته نکند، پس همراه ما باشید تا به محاسبه‌ی این مدت‌زمان بپردازیم.

مدت‌زمان لازم برای تمام کردن بازی Resident Evil 4 Remake چقدر است؟

زمان مورد نیاز برای اتمام بازی، به سطح مهارت شما و اینکه چقدر بخواهید به محتوا‌های جانبی بازی اهمیت بدهید و برایشان وقت بگذارید، بستگی دارد:

  • اتمام فقط داستان و ماموریت‌های اجباری: ۱۰ – ۱۲ ساعت
  • حالت استاندارد بازی (اتمام داستان + چند مورد اضافی): ۱۵ – ۲۰ ساعت
  • اتمام ۱۰۰٪ بازی: ۲۰ – ۲۵ ساعت

اما از ما به شما نصیحت! این اعداد و ارقام کاملا استاندارد هستند و اگر بخواهیم منطقی فکر کنیم، مدت‌زمان اتمام بازی به سطح مهارت شما، تعداد دفعات شکست و باخت شما در بازی، انجام دادن یا ندادن برخی از ماموریت‌های جانبی و میزان وقتی که برای ارتقا، شخصی‌سازی و Loot کردن منابع می‌گذارید، بستگی دارد. ولی اگر بخواهیم نیم‌نگاهی هم به زمان استانداردی که اعلام شده، بیندازیم بازی تا حد زیادی معمول و مناسب طراحی شده است. نه همانند اغلب بازی‌های جهان باز یوبیسافت آنقدر طولانی‌ است که خسته شوید و نه آنقدر کوتاه و مختصر مثل کمپین های کال آو ‌دیوتی که مجبور به خداحافظی زود‌هنگام شوید. البته که پس از پایان بازی، می توانید به کاوش و  جست‌و‌جو در محیط بازی بپردازید (متفاوت از حالت نیو گیم پلاس).

مدت‌زمان لازم برای تمام کردن بازی Resident Evil 4 Remake چقدر است؟

بازی در مقایسه با نسخه اصلی خود، از حالت نیو گیم پلاس بهره می‌برد. حالتی که تجربه‌ای متفاوت باری شما رقم می‌زند و این دفعه، به شما فضای بیشتری برای مانور در بخش اسلحه‌ها و ارتقای شخصی می‌دهد. در عوض، بسته به نظر و انتخاب خودتان، چالش‌ها و نبرد‌های سخت‌تری را در مقابل شما قرار می‌دهد که در این حالت، بازی پنج ساعت و نیم کوتاه‌تر خواهد بود، چرا که قابلیت‌ها و ارتقا‌هایی که در اختیارتان قرار می‌گیرد که غلبه بر این محدودیت زمانی را کم می کند.

بازی Resident Evil 4 Remake دارای چند بخش (Chapter) است؟

در ادامه مقاله‌ی مدت زمان بازی Resident Evil 4، به سراغ بخش‌های (Chapter) بازی می‌رویم. احتمالا در حین انجام بازی، روند نامنظم بخش‌ها، کمی گیج‌تان کرده باشد و دقیق ندانید که بازی دارای چند بخش است؟ بازی دارای ۱۶ بخش است، ولی سرعت روایت در تمام بخش‌ها یکسان نیست. به عنوان یک قاعده و فرمول، بخش‌های پایانی بازی کوتاه‌تر و سریع تر روایت می‌شوند و سرعت پیشروی شما هم به طبع افزایش می‌یابد.

از تجربیات خود در بازی برایمان بگویید؟ این ریمیک چقدر توانست شما را راضی نگه دارد؟

در ادامه، همراه دیگر مقالات راهنمایی بازی از سایت پی‌اس‌آرنا بمانید.

به این پست امتیاز دهید.
بازدید : 412 views بار دسته بندی : راهنمای قدم به قدم تاريخ : 19 آوریل 2023 به اشتراک بگذارید :
دیدگاه کاربران
    • دیدگاه ارسال شده توسط شما ، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
    • دیدگاهی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با مطلب باشد منتشر نخواهد شد.